snart så...

kanske man ska iväg o måla lite.. får se om jag tycker jag har råd till de.. hehe men de märks.. funderar så de knakar!! haha.. mkt har hänt sen sist:
* Har fyllt år
* Haft Tequila-kväll (som inte slutade så bra)
* Vart med om Fias premiärtur i Örebro :D (Örebroare verkar ha missuppfattat rödljusen, står still när de är grönt och väljer att åka mot rött istället :D )
* Fått tungan piercad
* Köpt alla julklappar
* Tagit blodprov i armvecket för första gången på 9 år :P
* Fått hjärtat krossat
* Vart/är väldigt arg och besviken
* Insett att jag är starkare än jag velat tro :P
* Fixat massa med jobb i januari *glad*
* Har testat bildäcken i blixthalka på Mölnbacka vägen, (på väg till Deje vid 12 på natten) haha

Ja de var lite som hänt i mitt liv sen i början av december.. just nu vill jag bara att det ska bli januari så allt är över!
Har inte minsta julkänsla, vill inte, vill inte, VILL INTE!!! och jag som i vanligafall ÄLSKAR julen, alla ljus och allt myspys, nej iår känner jag inte för nåt... men men de kanske släpper!

nej nu ska jag fundera vidare på om ja ska måla eller inte.. hehe hörs och syns! Puss o hej!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback