Träna?

Jani är bara att hålla i sig men jag har fundera på att börja spinna :O
måste ha trillat och slagit mig eller nåt.. men funderar starkt på de.. sen även köpa nytt gymkort och komma
igång där oxå.. fan det nya året kanske blir bra trots allt ;) hehe

så får man väl ta tag i rökningen oxå, går inte att blossa hela livet ut inte.. nej nej, de vägrar ja!!
när jag skaffar barn ska jag ha vart rökfri i minst ett år!! ( intalar jag mig själv ) haha så med andra ord har jag ingen aning om när jag "måste" sluta.. för barnfronten ligger nog minst 8 år framöver ;P hehe
men men bättre sent än aldrig iaf.. ( att sluta röka :) )

nej nu ska jag göra lite nytta, hörs och syns!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback