Faan!!

Börjar känna mig riktigt fattig :( är ett håårt liv ja lever.. undrar hur de skulle va o vinna några miljoner :D underbart!! slippa oroa sig, och kanske äntligen få en ny garderob!! det är så välbehövligt så de vet ni inte!! usch o fy!!
skulle ja skriva en lista med vad jag behöver så skulle den aldrig ta slut känns de som.. men men så är de..

har fortfarande grymt ont i huvet.. det verkar aldrig vilja släppa den där jävla saken ja fått!!
Vill bli frisk igen!! få känna mig levande och välmående! Just nu är det bara synd om mig ;) hehe tycker ja iaf.

oså var de helg igen, va ska man göra då? sova? städa? leka med vovven? baka? mysa? jani det finns många alternativ med, fast helst av allt hade jag velat jobba!!!! kommer o få så grymt lite pengar nu dom kommande månaderna och de suger!!!

jaja ska sätta mig med en kopp te, lite underbart doftande ljus och en film och fortsätta tycka synd om mig själv ;) haha det har ja blivigt riktigt bra på.. Puss hej!

Kommentera
Postat av: Maria

Det låter som ett underbart lördagsnöje.. =) Dricka te och bara mysa *Ler* Tror jag snor den idén av dej ;)

2007-10-13 @ 18:11:50
URL: http://fantasimia.blogg.se
Postat av: sanna

hej tjejen..
har du än plastparty? ska vi ta och anordna en hos mig? =) KRsam

2007-10-14 @ 18:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback