Uttråkad, trött och allmänt folk ilsken ;)

Nej då så illa kanske de inte är men vissa personer klarar man sig ju alltid utan ;) haha ingen nämn ingen glömd ;D haha

Sanna försökte ju ringa dig nyss för o höra om du ville ha nån demo, men du svarar ju aldrig ;( snyft hehe
får försöka få tag i dig imorgon..

fikat med Sandra idag och inhandlat presenter till My och Sofia ;) hoppas dom duger ;)

så nu sitter man här och lyssnar på den sämsta musik jag någonsin hört, men är för lat för o orka lägga in nå annat på winampen... får ta tag i de nån dag.. imorgon bär det iväg till den STORA "staden" (byn, samhället) Fredriksberg, för Katarina har vart så duktig och ordnat en ny Tupperware konsulent där uppe ( stolt ) haha nejdå. men ska bli kul.. så vill ni ha en demo, hör av er ! ;)

nej ska åka iväg till Ica nu.. är hemskt orkar verkligen inte gå ifrån Älvkullen till Ica.. haha fan va superlat ja e ;) är helt förstörd efter mina långpromenader med vovvarna.. är jobbigt med två små gos hundar när man har den sämsta kondition man bara kan tänka sig!! usch o fy, men dom är bara för goa!!! och snart blir dom kanske tre ;) inom en snar framtid iaf ;)

jaja senare blir de nog en tekopp, några tända underbart doftande ljus och en film el liknande, lite myspys ;)
bara så ni vet, ska ha ljusparty i december, är du intresserad av att komma och mysa är det bara att höra av sig så jag kommer ihåg att påminna dig sen när de närmar sig ;)

nej hörs och syns! Puss, mys och hej!

Kommentera
Postat av: sanna

Haha ja jag såg de, jag jobbar till två i morgon.
Tycker vi kan anordna en demo =)
HAr vi en anledning att ses allihopa + annat folk =)
KRAM

2007-10-16 @ 21:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback