hallå :)

då sitter man här igen i brist på annat.
Niclas vill bara kolla på skit på tv:n så ja fick smaka på min egen medicin o blev hänvisad till webbtv:n ;P
sa nämligen ja te honom igår när han ville se OS något som ja verkligen får panik på!
Orka sitta o kolla på cykling, handboll eller liknande i flera timmar!! bara ja får reda på i vilka grenar vi tar medaljer så skiter ja i hur vi får dem sedan :P haha


jenny fick nyss tag i telefonen hon skulle låna av mig :)
ringde niclas vid 20 över 8 o bad honom hämta mig hos mor o far. när kl var strax innan 10 ringde en trött o sleten sak o berättade att han somnat o kommer bort nu ist :P
haha stackars jenny höll på o få spel :D
men de ordna sig iaf.

längtar efter min lilla tös också :( men nu har ja o jenny bokat niclas bil nån da te helgen så då åker vi ner om de passar me uppfödaren. sitter o glysar på hennes hemsida så fort ja inte har något att göra.. ja är såå käääääär!!! vill ha hem GAIA nu!!!!
så den 29:de tror ja de blir en så tidig tripp te säffle som uppfödaren tillåter ;) hon kanske inte riktigt vill ha besök vid 6 på morgonen av en GALEN Katarina som längtar efter att få hem familjemedlemen :D

jani nu ska ja ta min varma choklad o spana in WEBBTV!!!!!!!!!!!!!!!! :D haha

Kommentera
Postat av: ewa

Haha, kl 6 får du inte komma men runt 15-16 går bra.

2008-08-14 @ 14:26:34
URL: http://amstaffarna.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback