Snabbt och kortfattat..

Då var tre saker klara på listan.
* möte me skolan
* fika me mimmi
* promenad me hild

blev liiiiiiiite en aning stressigt då mor påminde mig om att hon har ljusparty ikväll.. ooops de hade ja glömt bort. :(
men de ordnar sig så nu blir de en dusch o sedan göra iordning för partyt som börjar 19:00

de ordna sig på skolan också, fick ett riktigt "slappschema" och är numera komvux studerande.. (f*n va vuxen ja känner mig ;p)
hehe men de ordna sig iaf och rektorn räkna ut att ja bara behöver gå höstterminen så är ja klar me skolan sedan.. känns gött iaf. förklarade även lite hur min "livssituation" ser ut just nu så fick ett schema anpassat efter mig med lite hålrum o kände ja mig sämre eller något så skulle ja kontakta rektorn så skulle dom hjälpa mig på nå passande vis. för huvudsaker är att jag blir frisk och mår bra sa dom :) titta han kan faktist vara snäll och lite männsklig också ;p hehe

så de är igentligen bara 1 dag varje vecka som ja går fulldag från 8-15 och sedan jämna veckor blir de två dagar..
känns skönt faktist.

men men får uppdatera mera efter partyt..

hade skönt så länge :)

puss hej!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback