Tjohoo!

Gud va jag kan vara duktig ibland!!
Allt började i lördags. var på 75 års kalas hos mormor o träffade nästan hela hennes släkt.
Jenny ringde så de blev en tripp te säffle o hälsa på Gaia o dom andra valparna.. fy fasiken va dom växer!!
går riktigt fort nu ;p

kom hem vid halv 12 tiden och var äkligt trött, men kunde man sova? neeej! så efter att försökt i ca 2 timmar tröttnade ja och gick upp.
funderade på vad man skulle kunna göra utan o väcka hela kåken och kom på att ja planterar om blommorna som ja köpte idag och även piffade till dom "gamla".
Sagt o gjort och vid 4 kunde ja gå in o lägga mig igen..
för att sedan bli väckt runt 10-11 nån gång. ja då blev de fika hos jennys mormor och sedan 2 timmars promenad.
de uppskattade ja inte!!!!!!!!!!!!! nyvaken o sleten som ja är ;P haha men de var gött ändå.

Moder kom o hämtade mig för att ja skulle fixa mer blomjord o innekrukor. de gjorde ja ju, fast insåg också att ja ännu inte vägt paketen som ja ska skicka. så då blev de te o leta kartonger, packa varorna, åka te ica o väga, maila vinnarna i auktionerna om exakta priser m.m

SEDAN kunde ja plantera om dom sista blommorna. blev super fint med tanke på att de är första gången ja gör de ;p hehe ja är nöjd!!

sen så blev de te o plocka iordning lite här hemma o ställa fram lite ljus och annat så de blir mysigt.
just ja tillbaka te blommorna.... skulle visa mor va duktig ja var i lördags natt också. hinner inte ens mer än fram te en utav dem innan ja ser att de kryllade av ohyra!!!! (j*vla ica blommor!!!!!!) lyckas alltid få ohyra i blommorna ja köper där.
Så fick även ge blommorna i vardagsrummet en reäl dusch me ros-1 :) men de ser redan mkt bättre ut.

nu ska ja hoppa in i duschen, äta och sedan ska far köra bort mig o partylite väskan te sandra :) ska bli mysigt, har hört att de bjuds på kladdkaka ;) de gillar ja!!

Hörs nog senare!



Suddig bild då dom ALDRIG ville vara still, gick i ett!!
Men Gaia(te vänster) med två av sina syskon är de.



2 utav Mina fina blommor :)



Sen så får ni även en bild av mina "drömmars bil" en mini cooper!!
haha så snygg!!!! ;D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback