Weei :)

Nu tror ja de är dax för sängen strax.. lägga mig o läsa lite o bli trött ;P
går ju inte att sitta uppe te en 3 varje natt o sen sova bort hela dagen... nej måste försöka ändra på de :)

imorgon står de städning på listan. och rensa ur garderoben från kläder som aldrig används eller inte passar. fan får ju knappt plats med allt skit :P
sen så har ja även bestämmt mig för o göra iordning för Gaia. Nu orkar ja inte fålla mig längre så nu ska ja hitta den perfekta "korgplatsen" åt henne, där hon får vara någorlunda ifred :)

ska även fixa programmet på datorn så ja kan lägga in lite bilder. Saknar de liiiiite grann :(

Sen blir de väl nån promenad med vovven också. kanske runt 4 där när jenny slutar ;) vem vet :D

och allt ska ja göra under tiden Niclas jobbar har ja tänkt mig :D haha får se hur de går med tanke på att han bara jobbar 4 timmar :S


jaja de märks hur långt ja kommit imorgon :P

Sov gott!!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback