Bildbomb!!!!

Idag har ja och älsk vart & handlat lite.
Blev förutom ätbara saker två Julstjärnor (blommor), en garderobsblomma till hallen, en annan konstig blomma te sovrummet då jag insåg att ja måste flytta på orkidén om jag vill att den ska överleva eftersom vi typ alltid har vädringsfönstret öppet, så den blev flyttad till bokhyllan i vardagsrummet. Sen så köpte vi även en julduk till soffbordet, en julhandduk till köket och en stjärngirlang + små julgranskulor till att ordna en adventsljusstake med.
Så jag har pysslat me adventsljusstaken, planterat om blommor, möblerat om lite småsaker i lägenheten, käkat fläsklägg hemma hos mor och fikat me Jenny idag =) sen så åkte vi även till Jonstorpsplan o släppte dogsen förut när snön kommit. Tyckte de va välbehövligt för Gaia o få busa av sig lite, både i snön & me vännerna =D

Jaja de e väl vad ja gjort idag!

Här kommer iaf en samlad bildbomb från lägenheten och hur det ser ut på vissa ställen :)
PS: Sovrummet för komma imorgon, vill inte gå in o störa älsk när han sover ;p

Hallen



Jul"gardinen" jag klätt plastblommorna med



Den nya blomman i krukan till höger. Råkade ju vattna ihjäl den gamla :S

Köket:



Min adventsljusstake =D
Hållaren kommer från partylite likaså ljusen
Stjärngirlangen och de småkulorna kommer från Coop.



Min JUL handduk ja lyckades få älsk att köpa ;p han hatar allt som har med jul o göra ;p

Vardagsrummet



Ännu en blomma som köptes idag "Julstjärna" 2 st som pryder fönsterbrädan.



Var tvungen att plantera om garderobsblomman vi skulle ha i hallen (se bild högre upp) för att den skulle få plats i krukan vi har där. Då blev det en pytteliten blomma över så den fick lite jord, dekoration o en plats i vardagsrummet på fönsterbrädan!



Ett utav mina kanderadfrukt doft ljus från partylite som fick sig en plats på fönsterbrädan dem me!



Så här ser de slutgiltiga resultatet ut på fönsterbrädan i vardagsrummet. SÅ fint & mysigt!



Nya julduken som ja också lyckades få älsk att köpa!!
Blev faktist jätte varmt & mysigt här när vi fick på en lite mörkare duk.



Min bronsängel från partylite. Kommer inte ihåg om ja visat den så tänkte göra de iaf!



Antiksmides ljushållaren har äntligen fått sig en plats över älsks "musikdator"

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback