Bland det bästa som finns måste vara....

När snön ligger på marken som ett täcke!
Sitta inomhus o mysa med en kopp varm choklad med vispgrädde och en härlig stickad tröja!!
Så underbart mysigt!!

Så det är vad jag gör precis i denna stund.
Plus att ja kastar ett öga på Gaia ibland som ligger o sover på min kudde i soffan ;p

Eftersom ja inte kunde somna om så la ja mig där ihop om att de skulle gå bättre men icke.... :(
så nu håller ja mig vaken tills ja o mor ska handla o ja har vart hos Pia, så kan ja ju lägga mig nån timme sen om ja vill de.
Men de märks hur sleten ja blir!

Nu ska ja iaf dricka upp chokladen o kolla efter tågbiljetter till Götlaborg =D
åker antagligen till veckan istället eftersom ja fick tid hos soc den 19/12 då jag igentligen skulle vart borta :(
men men de går lika bra te veckan, har man inge liv så! haha
sen ska ja gå ut me Gaia o sen blir de nog en chokladkopp till :)


Kommentera
Postat av: anna

åh varm choklad, mys :)

2008-12-04 @ 15:18:03
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback