Födelsedagen i ord..

Var grymt j*vla skit bra!!!!
Fick en dator och blommor av mor & far, en bordsgrill av farmor, pengar + en glasfigur av farfar, en matkvarn och spritspåse från tupperware av mormor, handdukar och massa andra bra-ha saker av min syster o hennes "gubbe", pengar av mina morbrödrar och utav min mormors syskon. Utav pappas bror fick ja en valfri present nästa gång vi ses då han inte hittat nå han tyckte passa :p

Ett super stort tack till allihopa!! Tror inte ja kunde bett om en bättre födelse dag.
i ett inlägg längre ner finns även bilder på de ja fick från älsk och vännerna i fredags om någon vill se det.

så nu sitter ja här vid min alldeles egna HP laptop :)
ok Niclas och ev nån annan kan ju få låna den i yttersta nödfall ;p hehe
annars är den bara min!!! :) hehe

nej nu blir de en tekopp o kolla på hemsökta hus.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback