hej hej

har vart några stressiga dagar.
i måndags var först Micke o Emelie här så vi fika o stre litte skit.
Sen var de bara te o diska, göra tårta o göra sig iordning så kom älsks familj o fira min födelsedag.
Fick en puma parfym och duschgele. en blomma och presentkort på magnolia.
De tackar jag för :)
var riktigt trevligt!
Sen var både ja o älsk helt slut så vi planade ut i soffan me Gaia bus..
tisdagen sov ja bort typ halva dan ;( var skönt men inte såå bra... sen hjälpte ja älsks mor o tvätta lakan o andra saker till salongen då hennes tvättmaskin pajjat.. så dagen gick ju åt te de nästan, sen hämta vi jenny o lämna av hennes dator hos mina föräldrar.pappa ska fixa den åt henne. sen blev de fika o massa prat.. är alltid lika trevlig me min gummsa!
Så idag har ja strukit gardiner o bytt i hela hemmet. ja har tvättat som en tok o diskat o dolat.
Så nu tar ja en breake för dagen.. bara den sista masiken blir färdig så ;p

nej nu ska ja kika lite på hannibal som går på 6:an.. så får vi se vad ja hittar på senare i min egen ensamhet :(

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback