Inge bättre för mig ;S

Så kände mig utmanad av Candis

LISTA 6 FAVORIT PLAGG/SKOR
→ Mina svarta adidasskor
→ Gröna mysbyxor från H&M
→ Stickade LÅNGA koftor
→ Mina tjocka ullstrumpor från H&M
→ Foppatofflorna (som numer är döda)
→ Jeans

LISTA 5 FAVORIT MAKEUP PRODUKTER
→ Loréal True match mineral foundation
→ Loréal True match mineral rouge
→ Loréal True match mineral ögonskugga
→ Loréal Telescopic mascara
→ Svart kajal

LISTA 4 FAVORIT LÅTAR
→ Takida - Curly Sue
→ Johan Badh - Inget med dig som är underbart
→ Duffy - Mercy
→ Cream Theater - Walk beside you

LISTA 3 FAVORIT PERSONER
→ Mamma & Pappa
→ Älsk
→ Vännerna (går inte att avgöra vem)

LISTA 2 FAVORIT RÄTTER
→ Lasagne
→ Janssons frestelse

LISTA 1 FAVORITPLATS
→ I kärt sällskap

Tycker att ALLA borde känna sig utmanade ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback