Lista över dagen

♣ Vakna o gav Gaia mat o promenad
♣ Mor, far, syster o Jörgen kom på fika
♣ Plana ut i soffan
♣ Gick me Gaisan
♣ Va te djurshopen o köpte typ 14 biologiska tuggben te Gaia
♣ Åkte te mor o brände ut PSCS3
♣ Fick te o julskinkssmörgås hos mor
♣ Kolla på Gaisan som hade damp i trägårn
♣ Handla inför kvällen & morgondagen
♣ Fick mig ett gott skratt på Ica så ja säkert lever 20 år till =D
♣ Fixa iordning natchos
♣ Käka
♣ FÖRSÖKTE installera CS3 men de sket sig!!!!
♣ Höll på o mörda datorn i ren desperation!!!!
♣ Ringde mor o bad dem om o bränna ut CS2 istället!!!
♣ Väntar, väntar o väntar på o åka o hämta skivan ;p

haha väldigt mkt intressant ja haft för mig :S not!!!
blev lite förvånad att min far va me hit förut, men märker att han inte riktigt vet hur han ska bete sig efter de han sa... men de kan han gött ha!! ja tänker inte säga ett ljud te honom förens en ursäkt kommer.. (vilket aldrig lär hända, då han inte kan göra de) men men e mer hans förlust än min känns de som!

nej nu kom älsk ur duschen!!! :) hörs sen

Kommentera
Postat av: Jenny

Faan.. ja fattar inte hur du kunde hålla käften på ica.. ja hade INTE klarat ;-)

2008-12-30 @ 22:16:45
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: sandra

heter faktiskt nachos å inte natchos;) Tacokvinnan kan allt:D

2008-12-31 @ 00:58:49
URL: http://sandrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback