Tvdax :)

japp, nyss hemkommen från grannhuset (jenny).. var dit o snek te mig en kaffe mugg eller två ;)
riktigt gottigt!! Gaia har vart som en dö sill hela dan, förutom när vi kom dit.. DÅ passade de utmärkt o leka,busa o va allmänt jävlig ;p

samma nu när vi kom hem så vart de full rulle :)
men hon tröttnar nog snart o lägger sig i soffan breve mig o älsk...
nej nu ska ja kika på sagan om de två tornen o mysa me mig själv! har köpt hem lite ost o kex ja tänkte ta sen :)
älsk skulle lägga sig tidigt eftersom han jobbar förmidda imorgon :( så därför blir de myspys me mig själv.. men de går an!

ha de mys!!

Kommentera
Postat av: Jenny

Haha.. De fladdrar i gardinerna än.. ;-)

2008-12-28 @ 22:53:26
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback