haha Katta POLIS?? :)

Enligt ett yrkestest jag nyss gjorde så är jag en polis :D hahahahaha


Detta blev svaret :D


Katarina är en polis!

Genom avancerade beräkningar och topphemliga formler har vår superdator räknat ut att Katarina är en polis. Vad kul! då är det bara för Katarina att börja fånga tjuvar.


Sådan är Katarina.

Katarina är nyfiken, kraftfull och driven, har väldigt stark personlighet och gillar äventyr. Katarina nöjer sig sällan med andras berättelser, utan vill helst se saker med egna ögon. Det finns personer som tycker att Katarina är lite knäpp, och inte alls så förståndig som Katarina vill framstå. Katarina tycker samma sak om dem. Man kan inte vara alla till lags.


hahahahahahahaha de gillade jag, mitt framtida yrke kanske?? hmmm skulle inte tro de..

Vill du oxå pröva gå in HÄR och se vad du passar som.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback