Så mysigt!

Gud vad jag har längtat efter semlor och varm choklad och det har jag äntligen fått!!
MUMMA! Älskar de verkligen!

 

Så det som händer framöver nu är

→ Starta en ny konsulent på onsdag (Sanna)
→ Starta eget team (förhoppningsvis)
→ Köpa en bil så jag tar mig nån stans :P
→ Plugga som en tok
→ Boka in massa demon under våren och sommarn
→ Söka jobb som hästskötare utomlands (kanske)
→ Äta mig mätt på semlor innan "fetisdagen" hehe
→ Dricka massa varm choklad innan värmen kommer hit :)
→ Hitta min inre styrka på nytt (tappade den nån gång efter nyår :P)
→ FÖRSÖKA att sluta röka (blir tufft som fan)

hehe så ser mina kommande veckor ut :) hehe får se hur de går med den sista punkten :P de ska bli spännande.. haha!

nej nu ska jag ta tag i två av punkterna iaf,  en semla & en mugg varm choklad :D hehe
Hörs och syns!
Kram Katta


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback