Slapp helg :)

Jani denna helg har ja inte gjort möe.
Slappat och fikat med Mimmi :D hehe

Niclas kom hem i fredags också så har vart med honom ganska mkt.
Har saknat honom när han vart så långt borta.. :(
Är ju orolig av mig och vill inte att något ont ska hända med världens underbaraste människa!!

Ja och Mimmi tänkte kolla in bilarna vid parkhallen i lördags, men sket i de och satt oss på stan med en varsin kaffekopp o väntade tills crusingen började istället :)

trevligare och billigare så, haha!!

Imorgon har ja min startvisning här hemma! ska bli intressant, så är ni sugna på o gå på ljusparty är det bara att dyka upp 17:30 imorgon kväll ;) hehe

kikade lite på bloggkoll och upptäkte att det är 2 st som följer min blogg där! roligt värre :D blev ganska glad och lite nyfiken! Så nu har ja lagt till en länk här under min profilbild om det är fler som vill följa den :D

Hörs och syns nog senare!
Puss hej

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback