Sov dax snart.

Jupp känns som de är lika bra att försöka sova lite. Ska ju först till sjukgymnasten kl 13:00 och sedan fika med mimmi och jobba natten sedan så sömn de behövs :P haha annars får ja inte sova förens kl 06:00 på lördag och de vill jag INTE!!
Älskar att sova, har bara så j*kla svårt att slappna av o somna in! Tankarna for runt runt runt så fort som ja tänker lägga mig ner.

Som i förrgår natt. kl var typ 2. höll precis på att somna, då slog de mig!! VART ÄR MIN BANKDOSA??!!!! (ni vet den man använder när man betalar räkningar m.m över internet)

Så då blev de ingen sömn utan de var bara upp och rota o leta tills ja hittade den. På hyllan OVANFÖR sängen :S

ja är allt bra velig ibland :) hehe

Niclas ligger i KD nu :D äntligen är han närmre!! Men han skulle få så mkt besök imorgon och ja känner att ja orkar faktist inte riktigt heller, behöver ta de lugnt också, så vi bestämmde att jag åker ner på lördag runt 13:00 tiden efter att ja sovit lite.

Men det ska faktist bli riktigt skönt att träffa honom... har inte mått vidare bra när han vart såååå långt hemmifrån.
Han som annars brukar hålla sig inom kommunskylten iaf :D hehe så go så!

Nej en cigg och telefonsamtal till Sandra som jobbar natt, så blir de förhoppningsvis sängen sen :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback