Tråkigt..

men årkar bara inte med att blogga just nu.. så det får ni ha förståelse för :P
skulle jag blogga skulle det antagligen bli väldigt tråkigt och mörkt, så därför struntar jag i de istället.

får ta upp bloggen när man har ork och är på bättre tankar.

Take care. Puss Kaatitsy


Min "göra under våren lista"

* förbereda mig inför beach 2008 :)
   - börja träna & äta sunt
   - sola solarium (inge kul med svart bikini till sommarn annars)
* belöna mig med en tatuering (när jag lyckats att träna och äta sunt :P )
* söka massa jobb
* bestämma vilka utställningar jag ska på till sommarn
* skaffa bil
* börja lyssna mer på vad jag vill
* pierca mig (kanske annars blir de till hösten :P )
* ta reda på vart jag vill hamna i vårt avlånga land :D

nu har ni fått lite "inside" info här så hoppas ni klarar er :P

Kommentera
Postat av: Sara

Tack så mycket =D

2008-03-28 @ 13:36:16
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback