Besviken

På dej.....
Trodde inte du skulle göra om detta men ännu en gång har du chockat mig med en sak jag inte trodde du skulle göra.(igen)

Sen att du ljög för mig om det, de är ännu värre. Kan inte se hur jag ska kunna släppa detta och lita på dig längre.
Det värsta av allt nästan är att du umgåtts med mig under veckan och igår som om allt vore som vanligt och det kan jag inte förstå hur du kunde göra!!!

Inte ett tecken på lögn, ångest inget har jag märkt.

Jag är chockad av dig och dina handlingar! :(


Tårar tar aldrig slut...........................


Sunne ikväll med Mattias & Chrille :D om jag orkar de vill säga :P
Så lika bra att göra sig iordning, vet aldrig när dom hämtar upp mig!!
Over and Out!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback