"Dagens låt": Eminem - Kim



Hittade en annan tjej som lagt ut en Eminem låt, och då kom jag att tänka på denna.
Den för mig tillbaka till min 12-13 års tid när jag var allmänt trött på allt och inte brydde mig om vad som hände mig eller mitt liv :(

Känns hemskt att säga, men ju mer jag tänker tillbaka, destå mer inser ja att jag är på väg tillbaka ner i skiten :'(
Fan fan FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dags att göra en rensning i mitt liv kanske?
"Radera" ut det som inte är bra och lyfta fram de bästa? Ja något måste göras iaf, jag VÄGRAR att hämna längst ner i skiten igen!! No No! Jag är byggt upp en stark och bra människa och den är här för att stanna!!!!!


You can't hurt me anymore!!


"You whas supose o love me!!! Yeah right!!
I don't wonna go on, living in this world whitout you!!"

seeya :)

Kommentera
Postat av: Sanna

det var bra hiss och diss :)



haft en bra dag annars?

2008-05-26 @ 23:30:16
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback