Hallå :)

Då har man gjort lite små ändringar här & där på bloggen och lärt sig något nytt dessutom :) de är aldrig fel.
Har vart vaken sen kvart i 5 imorse, det börjar redan att kännas vill jag lova!
Har sån himla värk i ryggen så orkar bara inte ligga ner! Får hoppas att jag sover bättre inatt helt enkelt.

Hade ju som planer att ge mig ut på en ridtur idag, men som de känns nu får dom planerna strykas :'(

Snart blir det nog en tripp ner på "stan" iaf, nu när affärerna öppnat, tänkte försöka hitta ett par örhängen som passar damen (mig)! hehe är grymt kräsen när det kommer till örhängen. Antagligen för jag vet själv hur snabbt jag tröttnar på dem.

Fikan igår med Sandra gick betydligt bättre än den förra. Inga större pinsamheter hände här inte :D haha
Fast sånt gillar vi iof :)

Just nu sitter jag med en temugg i högsta hugg och funderar på om man skulle slå en pling till Robban.
Längtan efter att tatuera sig igen är STOR och jag vet ju sen långt tillbaka vad jag vill ha, så funderar på o ringa o höra om han har tid snart :)

Får kanske höra senare vad resultatet av samtalet blev ;)

Kommentera
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Har du blivit flyttad till nya plattformen? Isf, vad tycker du?
Jag har inte blivit flyttad ännu, men det verkar som att "alla andra" har blivit det.

2008-05-07 @ 11:19:05
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback