Hemma igen.

Och jag är så trött, somnade typ vid halv 4 inatt & vaknade 6.. sen har man som sagt vart i kd och handlat loss. vågar inte nämna här hur mkt jag igentligen spenderade, men skitsamma jag behövde nya kläder!
det enda ja ev behöver sen när hösten(!) kommer är nått par nya jeans men det fixar jag då!

Ska ringa Niclas nu och sen ska jag faktist soooooova ett tag, iaf halvsova i soffan de är en sak som är säkert!!

Har btw betalat min första räkning över internet också, lite pirrigt att man skulle göra fel var ja allt, men de gick super bra! :) jag är stolt över mig själv haha

får se om de kommer en lista & ev lite kort på vad ja köpte senare, när ja orkat gå igenom kassarna igen :P

syns senare

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback