Så varmt :P

haha nu låter det som jag klagar, men det gör jag absolut inte! hehe sen att man håller på och flyter bort när man sätter sig ute på vår trapp det är en annan femma. Stentrapp & plåttak när solen ligger rätt på och gassar, då blir det FÖR varmt & fint :P hehe

men mysigt är det. här har man gått & väntat på sol och värme & nu är den här!! (för att stanna hoppas jag)
längtar så efter att få åka iväg och bada o må gött!
Ska försöka låna nån husvagn iår och åka iväg och bara va vid nån sjö med ett flak öl och massa potatissallad o kött att grilla *mumma* räcker att vara borta i 1-2 dygn så är jag nöjd, bara vädret & sällskapet är fint så är jag nöjd :)

nej nu blir det en snabb dusch och sedan lunch.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback