Sorry fördålig uppdatering!

Men kände att jag bara orkade inte igår mådde så himla dåligt och gör fortfarande pga vissa saker som hänt.
Varje gång jag satt mig för att skriva igår så blev det bara dystert. Jag var så arg så kunde knappt tänka klart!

Och det är jag iof ännu men får göra ett försök iaf :)

Dagens "to do" är väldigt lite men å andra sidan så är det alltid något ;)

* Klippa gräset (passa på att bli lite brun)
* Dricka sjukt mkt hallon saft :D
* Sitta ute och må skönt av solen så länge de går
* Köpa kött inför grillning senare
* EVENTUELLT rensa rabatter (beror påom skuggan hunnit dit eller inte annars får detbli imorgon :P

Så jag sitter noghär lite senare.

Ha det skönt!

Sätt aldrig den du älskar åt sidan för den du tycker om,
 för den du tycker om kommer sätta dig åt sidan för den som den älskar!
 Tro mig jag har sett det ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback