haha

nu har Gaia sagt godnatt o planat ut i soffan =) hehe
funderar själv på o krypa ner under täcket o mysa med mig själv ;p det ska INTE dröja iaf.

Ringde idag till ordförande och utställningsansvariga Beth på Ösergötlandkennelklubb ang Mjölby valputställning.
Då det inte stod på hemsidan och vi anmälda varken har fått brev eller mail ifrån dem så fick ja i uppgift o ringa o fråga om nr lapparna skickades hem eller om man hämtade ut dem på plats.
Men ja skulle nog antagligen aldrig ring o frågat.... Ursäkta språket men vilken kärring!!!!!!!
Har man en uppgift som kontaktperson för ett företag eller klubb så kan man ju åtminstone lådssas vara trevlig.
Istället för o ha VÄRLDENS irriterade röst och vara otrevlig.
Hörde redan när hon svarade att hon inte var på sitt bästa humör iaf så ja presenterade mig och frågade om jag störde, o fick som svar: JA!! VAD VILL DU???!! men nästan skrikande otrevlig röst. Är det något man frågar nån när man ringer!
Nej tack vetja, hade dom haft en gästbok så hade hon fått höra min åsikt om hur ja tycker att en kontaktperson ska vara.
Fy faaaaan!!!

jaja nu blir de ut o röka. senare sängs =D hörs imorgon!

Kommentera
Postat av: sandra

hehe vadå då;) gött å va full ibland;) jo du va ganska kalasad då

2008-11-12 @ 00:04:48
URL: http://sandrusen.blogg.se/
Postat av: sanna

De är väl bara tala om de för klubbens "chef".

För så där får de fan inte vara :D

Ja hade blevit helt tokig!!

2008-11-12 @ 12:44:09
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback