Ringträning.

Nyss hemkommen från ringträning som Elisabeth Wahlström höll i!
Alltid lika kul o träffa andra, träna och lära sig MASSOR med nya saker!!
De gick riktigt bra idag tycker ja, om man bortser ifrån att Gaia inte riktigt brydde sig om mig och inte var ETT DUGG sugen på o träna, utan ville BARA BARA BARA leka!!! Men när det väl gällde så "ställde hon upp" för o göra mamma glad iaf ;p hehe
min lilla goa skrutta!
Fast direkt ja kom innanför dörren så kom ja på....... ATT JA GLÖMDE O BETALA BETTAN!!!!!
fy fan så pinsamt!!! Här ställer hon upp o gör allt för o hjälpa en och med MYCKET lyckat resultat, så glömmer jag bort o betala :S känns riktigt fisigt gjort utav mig!!!! Men försökte ringa henne, utan svar. Men får höra om ja kan lämna pengar till Rigmor istället, hon bor ju i kommunen iaf =) hehe

kom fram till idag att Gaia börjar bli en naturbegåvning på o ställa sig själv. Är bara synd att en annan vill att det ska vara rätt på millimetern!!!!! fan fan fan, tror ja måste acceptera att de kan vara lite fel bara hon ställer sig själv, ser mer naturligt o snyggare ut!!!! men de är inte lätt o va perfektchonist i de man gör :P :S hehe men ska försöka låta bli frambenen iaf :) hehe
TRÄNING TRÄNING!!!!! ;p

om en vecka är det dags!!!!!! Mjölby, here we come!!!! Be affraid, VERY affraid!!!! =D haha
vi kommer ta er med STORM!!! (eftersom inte Dundra eller Dellah är med ;p) hehe nejdå, våran stjärnglans kommer föra oss till toppen =D

jaja älsk är hos sin far nu. är ju farsdag :) fast ja firade i fredags me min familj, hade tänkt bli me älsk men årkade bara inte, är slut i kroppen o vill bara dra på mysbrallorna o va!! så gött ibland!!

så nu tror ja de blir lite glögg o pepparkakor, får se om jenny vill yoina mig, annars blir de a´la mig själv =)

Kommentera
Postat av: Elizabeth

he he he Brolle kommer ju slå syrran vettu ;-)

2008-11-09 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback