Spöktimman =)

Japp nu har den gått över så nu kan man snart sova i lugn & ro ;p

inte för att ja tror på att det spökar så mkt mer mellan 00:00-01:00 än annars, men kan ju alltid använda det som en ursäkt till varför jag e vaken än :D haha vågar inte sova innan den timmen gått förbi ;p

sitter här me min tekopp o njuter. Börjar få så himla ont i halsen så vet inte riktigt vart ja ska ta vägen :'( synd om mig juh!!!
får hoppas på att ja inte blir dåligare än halsont iaf.
Har på tok för mkt planer dom kommande helgerna för o hinna med o ligga sjuk =) tycker att det låter VÄLDIGT bra om man kunde bestämma när man ska va sjuk, f*n va frisk o kry ja skulle va hela tiden då ;p hehe

nej nu blir de en cigg o sen KANSKE förhoppningsvis ska ja krypa ner hos älsk o mysa =D

natti

Kommentera
Postat av: du vet vem

hade kunnat få krypa ner hos mig efter filmen.

hade d blivit mer än mys. ;-)

2008-11-04 @ 11:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback