Uppe med tuppen?

Jovisst, tjeeeena :(
ja som tänkte gå upp vid 9 o lägga ett spår åt Gaia.... visst de gick ju JÄTTE bra!!!
Har vart som en klubbad säl inatt inte vaknat när älsk gick te jobbet eller något!!!!
Så vid kvart över 12 slog ja upp mina underbara ögon och var om möjligt ännu mera trött än innan ja la mig!!
O allt bara för min hjärna lagt av o inte ville gå upp i tid :( då får man lida hela dagen för att man sovit för länge istället ;p
SUCK blir så trött på mig själv ;) haha

men nu ska ja ta mig lite frukost så får vi se om Jenny ska med o lägga spår, annars får ja göra de själv :)
måste även te mor sen o packa in två saker som ja sålt på tradera så ja kan skicka dem så fort som möjligt.

men men så ser typ min TRÖTTA dag ut :(

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback