Usch o fy!

Efter en riktigt sömnlös natt så har jag o Gaia haft en riktig slappdag.
Tror dessutom att hon vart mer trött än mig ;p
hehe när ja sitter i soffan så hoppar hon upp direkt och gosar lite innan hon knölar ner sig på närmsta bästa ställe o somnar, och de har ju bara sett så mysigt ut så ja följde henne och sov typ 2 timmar här nyligen ;p
hehe så nu ska ja hålla mig borta från soffan eftersom ja verkar falla för grupptrycket VÄLDIGT lätt :D hehe

nejni nu ska ja käka lite o sen tror ja faktist att ja ska ta en kort promenad till simhallen och låna en del av deras parkering ett tag för lite ringträning. Är ju lite tråkigt att träna i mörkret men där finns de ju iaf lampor!
Tänkte även ta med mig en kon som får aggera dommare ;p
så ja tränar på o vända upp Gaia mitt för osv.

måste även iväg o handla lite sen, annars finns de risk för att Gaia gråter imorgon när hon inte kan få nån fil på maten ;)
är inne på dom sista mm i förpackningen nu....
fick även höra att nrlappen till borås kom idag så måste ju hem te mamma o hämta den o glo lite.

31 valpar anmälda i amstaff :O
känns nästan som om ja och min icke enfärgade(eller tvåfärgade heller för den delen) hund kan stanna hemma ;p haha
men de märks väl vad som händer i Mjölby helgen innan där Patrik Cederlöf dömmer. ska bli spännande.

Nej nu för min mage och kylskåpet en dialog, hörs sen!



Dagens mysterium, kan ni hitta hunden? ;p

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback