BUS HUND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har vart själv ca en timme, när man kommer hem så möts man av en YLANDE hund, som blir överlycklig när man öppnar dörren för o sen skämmas halft ihjäl!!
Skit ungen hade snott 3 utav mina skor, på nåt sätt kommit åt godisskålen på bordet o käkat lite, antagligen halvt kämpat ihjäl sig för o lyckas få ner en strumpa från torkstället!!!!!!!!! SKIT HUND ;p fast tycker dock äkligt mkt om min skrutt trots hennes egenheter, är ju jag som flockledare som måste visa att detta är INTE ok!

nej nu ska ja packa ihop lite inför imorgon o sen ta en dusch! får se om ja hamnar här senare,
kommer nog antagligen inte orka uppdatera något imorgon eftersom vi åker halv 6 te strängnäs :S

puss hej

Kommentera
Postat av: Mikaela

hahahaha..känner igen det där beteendet.. söta underbara dumma hund.

2008-10-11 @ 17:07:13
URL: http://lyxmys.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh en sån där hund hade min faster när jag va liten..

2008-10-11 @ 19:26:20
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback