Dags sammanfattning :)

Började dagen me o va te "må-bra-tanten" vid 11. är skapligt nöjd med mitt möte, känns om inte annat bättre när man går därifrån.
Fortsatte sen hem te mor o hämta mitt paket avi o hämtade ut de.
Fast de hade nog kunnat kvitta känns de som :( bara hälften av partylite leveransen var med, den andra hälften finns inte ens i Filipstad än!!!
De tycker ja e bra av partylite/posten eller vilka som nu klantat sig. Var ingen innehålls förteckning el nå me då den lappen ligger i de andra paketet :( suck!
så de blir te o låta bli den kartongen tills den andra kommer så man märker om allt e med, sen ska nästan allt vidare te Sanna som längtar som en tok efter sakerna :D

efter o hämtat paketet blev de lite lasange o våra bästa år tittande, me like it! hehe
kan verkligen rekomendera "Karins kantarell lasange" från dafgårds för er lasange freak som mig :D haha

sen tyckte ja o Gaia att de var dags o vila lite så vi låg i soffan ca 1 timme, innan vi gick till moder för o baka bullar! :D
Gaia var GALEN som vanligt när hon kom dit, hon totalt tok-älskar det huset :p min lilla skrutta!

Men nu har ja iaf vaniljbullar i frysen som ja antagligen kommer o ha käkat upp på nån vecka ;p det är ju så j*vulskt gött!!
Jenny kom hit strax efter ja kommit hem så de blev kaffe o bulle redan då! (fast de var nog min 5-6 bulle vid den tiden ;p)

men nu efter lite kvällsmat & scrubs så ska ja lägga mig o sova tänkte ja, måste upp imorgon o ringa soc och även städa eftersom vi får inneboenden på fredag :)
ska bli trevligt!

hörs imorgon!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback