Djävulens hem!

känns som mitt förvandlats te de ;p haha är ju Budda vakt o han o Gaia tycker att de är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå kul o leka!
Men har iaf infört lite träning me dem, de får inte leka så länge de skäller o är högljuda. De får heller inte leka förens ja säger hopp o lek :) o de går faktist riktigt bra. hittils iaf :)

fast Sandra, de där me att han tystnar bara man säger te honom när han e i buren, de stämmde inte fick vi erfara nu :(
men han tröttnar nog snart ;)

han o Gaia har lekt hela förmiddan nu så Gaia vart odrägligt övertrött o Budda årkade knappt ha ögonen öppna så då tyckte ja de va dags att hjälpa dem varva ner lite! då dom inte verkar ha vett att förstå själva när de e bra. haha

nej nu ska ja ta min tekopp o flytta mig te soffan o mysa :D

Kommentera
Postat av: chili

du har nog den finaste bloggen jag någonsin sett:)Hoppas allt é bra med dej!

2008-10-06 @ 12:25:38
URL: http://hetchili.blogspot.com/
Postat av: sandra

hörde att han inte gjorde de.. Bara man skakar om buren så slutar han iallafall för mej;)

2008-10-07 @ 20:27:01
URL: http://sandrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback