Hejhej!

nu är man här igen =)

gick upp vid 10 imorse o gick en liten promenad me Gaia, gav henne mat o ringde soc *duktig ja e* ;p hehe
blev lite frukost o tv tittning innan ja gick in o la mig o läste några kapitel i "Äntligen icke-rökare" som ja påbörjade igår kväll.
har bestämmt mig för att det är ju värt o läsa den iaf o se vad som händer sen. Skulle ju ha sjukt mkt pengar över att spendera på annat iaf ;p haha

har haft sån jävulsk värk i svanken HELA j*vla dan! har inte vetat om ja skulle sitta eller stå, är bara när ja legat ner platt på rygg som ja kännt mig som en människa :( tycker de e GRYMT synd om mig ;p

sen va vi hem te mor en sväng, hon ringde o ville fika med oss eftersom vi inte setts på några dar! (min mamma saknar mig!!!! riktigt chockad ;p) hehe
så Gaia fick busa lite me mommo o moffa o även lilla Freddie poop då :D
Berättade om mina planer att "byta hund" under några dagar i januari. Eftersom ja inte kan ställa Gaia eller ens får ha med henne på My Dog utställningen i GBG så bestämde ja mig för att ja o Freddie drar dit bara vi två istället.
Kan bli kul för gammelgubben o träffa mig o bara mig ibland :D hehe

annars har ja bara druckit en j*kla massa kaffe o mått gött =)
o nu ska ja sätta mig i soffan i myyyyyyyyyyyyyyyysa snart!

Kommentera
Postat av: Elisabeth Wahlström

Hej, bara inne och kikar vad som händer i hos er i Filipstad...Sömnlösa nätter - jag HATAR dom!!!

Ha en härlig Halloween...!!!!

2008-10-28 @ 20:34:05
URL: http://www.simplesite.com/Uppercut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback