Hejhej världen :D

hann o årkade tyvärr inte uppdatera nå mer igår :(
efter att mor vart här så var ja ut me hundarna o plockade lite här hemma.
Sen var de dags att börja me mat, potatisgratäng me köttfärs i :) mumma..
fast ja hann aldrig äta av den :/ mor ringde runt 8 o hade panik, hon var tvungen o åka te skövde o hämta far.
där hans bil gått sönder :( o inte har tanten något lokalsinne eller ens ett hum om vart hon ska för o komma dit.
Vet dessutom att hon totalt hatar o köra i mörker. Så det blev jag som lämnade av hundarna hos mormor o följde me o körde henne ;p

vi kom fram till efter vägen att de var j*vla tur att ja följde me. för mor totalt idiotförklarade mig när ja svängde efter skövde skylten i mariesta ;p hon skulle ha fortsatt rakt om hon va själv trodde hon :S ojoj min mamma e allt för go :D

men fram kom vi iaf, de är inte alla som åker te skövde för o käka french hotdog inne på statoil ;p
haha de blev min mat för dagen iaf ;p hehe

sen när vi kom hem var ja så himlans trött o sleten så la mig typ direkt o bara va :)
älsk hade ju hämtat hundarna när han sluta jobbet ve 10 så de behövde ja inte oroa mig för.

Fast en sak vet ja! Jag ska ta ett allvarligt snack med min mormor!!!!!!!!!!
Vet att hon bara ville väl, men hur tänkte hon? Både ja o mamma sa att hon skulle INTE ta ut Saga nåt för ja hade gått me henne o sen skulle älsk gå me henne när han hämtat dem.
Men när älsk är där för o hämta djuren så säger mormor "Dom var ganska starka att gå ut med tillsammans"
Jävla galning ;P
Tänk er en 75 åring som har ont lite var stans o knappt orkar gå vissa stunder, tog en promenad med en am.staff tik på 3 år (ca 25 kg hund) + en 15 veckors am.staff valp på de som bara vill busa med sin mamma när man e ute.
Herregud!!! kunde ha slutat riktigt illa!!
Tänk om dom dragit omkull mormor o hon blev liggnas nånstans? hade aldrig förlåtit mig själv då!!!!!


Så nu har ja lärt mig, endast Gaia ska va hos mormor ;p hon är lugn o beskedlig så länge man bara går me henne iaf. men har man en hund te i kopplet då ska man leka o busa HELA tiden ;p

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback