Onsdag kväll

och här sitter man =D
var o hämta bilen förut eftersom ja ska få äran o följa me Sandra te vetrinären imorgon *weei* ;)
hehe men de e inga fel. Ska träna Gaia på o åka bil i buren o lite sånt också.
Sen om de hinns tänkte ja hoppa in på skopunkten o köpa mig ett par varma, sköna, fula uggskopior ;p haha
vackra är dom inte men varma o praktiska iaf, de är huvudsaken :)

idag var ja till min "må-bra-tant" gick riktigt bra, så nästa träff är den 12 november.
efteråt ville mor bjuda på fika, så Gaia fick lite längre "ensamhets träning" än ja tänkt mig. men de hade gått super bra!
Var själv i 2 timmar UTAN o göra någonting!!! inte kissa, inte bita sönder något ingenting ALLS!!!
Förutom o bete sig som hon aldrig sett mig förr när ja kom hem ;p hehe

nej nu kallar min Ben & Jerry glass

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback