Städar som vanligt ;p

haha börjar känna mig som en städtant ;p

har nu dammat, dammsugit soffan & golven (även bakom soffan :O) & moppat golven. luktar heeeelt underbart här hemma nu :D
men höll på o få spel när ja dammsög, nu var de inte bara en hund som tassa kring fötterna på en utan två!!!!!!!!
Så de hela slutade me att ja stängde in dem i köket, höll verkligen på o bli galen typ 27 gången ja snubbla över någon utav puddigarna.

Men nu är golven torra så nu blir de te o släppa ut dem o moppa golvet i köket.
Sen ska ja ta en ganska lång skön dusch o göra mig iordning, mor kommer ju strax efter 4 o hämtar oss.
blir en liten tripp te syster som fyller år :)

så ja skriver väl mer när ja e hemma sen.


Kommentera
Postat av: Lina

OH! min tvilling på bild :p sådär har jag sett ut idag!

2008-10-29 @ 12:57:52
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback