Träffas i smyg?

Så smickrande de låter inte sant?
Har iaf fått ebjudandet(?) på o träffa en i smyg, låter spännande men nejtack!!
Mitt svar var typ ja finner mig inte i att va nr 2 när man kan va nr 1 ;p haha gilla de ;)

men men så kan de bli!
älsk ligger o sover, han var så himla trött hela dan, o om ja ska va ärlig lutar det åt sängen/soffan för mig me nu ;p hehe
bara bädda ner mig o gosa lite me Gaia o Sagis :)

men känner ja mig rätt så sitter ja säkert kvar vid datorn tills ögonen halft hoppar ur skallen :) hehe

hörs imorgon!



Du gjorde ditt val & släppte mig fri
Jag kan inget göra åt att du ej tänkte dig för
Att jag nu plötsligt duger
Är inget ja hurrar över
Vi har varsitt liv, ta du hand om ditt
O krossa ej mitt
Vi kommer alltid att betyda något för varandra ja vet
Men trots detta måste du inse att jag ej dig vill se
Jag gav dig allt jag kunde
Trots detta du mig trampade sönder
Jag har jobbat mig upp för att orka
Snälla jag ber dig, ge mig en chans att leva

Kommentera
Postat av: Jenny

Stå på dej gumman! Finns här för dej om du behöver mej!!!!!! <3

2008-10-22 @ 22:17:29
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback