En lugn stund!!!!

o fasen va ja värdesätter den just nu!! :p
Gaia har levt loppan heeeela förmiddagen, o ja har så j*vla grymt ont i handleden nu igen så ja orkar inte riktigt me o busa me varken henne eller saga :( känner mig sjukt elak men hoppas hon förlåter mig ;)

sen så är mina "rök-tofflor" sååååå intressanta så ja blev lite misstänksam när de blev tyst, o mycket riktigt där sitter en liten Gaia me en toffel större än sig själv i munnen... "JAG har INTE gjort någonting" ser hon ut  tycka. Så efter lite fy och nej så fick hon sova i buren, o de är sååååååååå lugnt o skönt nu;p hehe

har bakat lite muffins också :) tänkte göra lie småkakor men min handled klarade inte riktigt av bakning kände ja:'(
så när syster o hennes gubbe kommer får dom nöja sig me muffinsen :)

nej nu ska ja dammsuga lite o moppa golven.
Hörs senare!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback