Fika så de sjunger om de :p

haha känns som ja kommer o fika i flera timmar :p men de är såååå gött!!
nyss var ulla o henrik här o fick hjälp me bussresa te flyget o då blev de kaffe o de ja bakat, och nu väntar ja på att jenny kommer vilken sekund som helst. så då är de bara te o sätta sig o proppa i sig igen :D haha inte för att ja eller min kropp mår dåligt av de men.. haha Gaia är helt tokig min lilla skrutta men så himla mysig ändå!
hon är nog verkligen mitt allt!!!

bestämmde me mimmi att vi skulle träffas på en kaffe eller lunch imorgon också, måste börja träna Gaia lite mer på o va själv nu. hon är ju så grymt mamma sjuk o ja kan ju inte alltid va hemma me henne, måste ju börja jobba nån gång :)

faaaaaaaaaan just nu så slog de mig att ja skulle ju ringa läkarn :S fan!!! får ja ta de imorgon då :(
måste dit o ordna me lite saker så ja kan försöka få mig nån inkomst sen! detta går inte längre ;p haha

nejni nu kommer jenny hörde ja, skriver sen!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback