hallå,

nu är ja tillbaka efter mkt krångle ;p har även fixat luft i däcken på cykeln så ja kan ta mig nån stans snabbt och utan bil :) ska bli spännande att se hur ofta den kommer att användas :D haha

mitt möte gick bra o vi kom fram till många bra saker!
även fikan me mimmi blev av o de var riktigt trevligt :) sen fick man hjälpa papi me lite saker som tack för att han körde mig o cykeln ;p hehe årka gå me en cykel te ok för o pumpa luft ;) nej de fanns de inte tid för, lilla Gaia vill ju inte va själv hur länge som helst :(

hoppade även in på djurshopen o köpte tuggben te henne för.......... håll i er nu ;) 70:- ;D haha så nu är ja ruskigt mindre tät :'(

nejni nu ska vi gå ut o kissa o sen ska charmtrollet få lite mat o ja ska ta mig en tekopp.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback