Här är min bebis!!



Gaia!!



Ute :)



Lill skruttan :D



Hild & Dundra (Jennys donnor visar att två visst får plats i Gaias korgen ;p)


hehe nu har ni fått sett min blivande donna! Hon är så himla härlig så de finns inte!!!(när hon sover alltså ;p) haha nejdå visst det är fullt upp hela tiden o ja har kännt mig som ja precis gjort världens misstag idag ;p men ja ångrar mig INTE!!
Är mitt eget självförtroende som ställer sig frågan om ja verkligen klarar av o uppfostra henne, den lilla busongen!!!
Men mitt svar till mig själv är enkelt, JA FIXAR DE!!!!!!! :D

har vart duktig ida o badat hundarna, dammsugit o moppat golvet, plus sprönge me en valp ut o in ut o in ut o in osv ;p hehe men de gick!!! hon var till o me så duktig så hon ställde sig o pep vid dörren en gång, o de första hon gör när vi kommer ut e o kissa!! Så lite duktig är hon allt ;p

hörs nog imorgon om ja får tid ;p

hejhej!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback