Hej igen :)

nu är ja tillbaka.. hade tänk lägga ut en bild från förut när vi var ute men de får bli senare.

Går kom hon(dom) hem iaf!!!!!!!
Ja,Sandra o Niclas åkte iväg te säffle o hämta min Gaia, Sandras Budda och valparnas mamma Saga :)
Så himla mysigt, förutom att Gaia redan är sjukt "katarina-sjuk", trodde inte hon skulle bli de då mamman är med. Men Gaia tyckte inte att mamma dög inatt utan låg o YLADE o SKREK te kl var 2 inatt då ja flyttade mig och hundar te vardagsrummet o spenderade natten där! Då somna hon som en stock direkt o sov hela natten :)

Går riktigt bra med "rumsrenhet" också redan måste ja säga! har bleve nån kissfläck på golvet men inte ofta eller mkt, tror de är 3 gånger idag hon har kissa lite inne :D hon till o me satt sig ve ytterdörren förut o pep och direkt vi kom ut så kissa hon!! Min duktiga tjej :D

o just nu så ligger hon under databordet o sover på mina fötter och saga ligger precis bakom stolen!! hehe så härliga djur!!

nejni nu blir de en tekopp o kolla lite på tv.. skriver mer sen om ja får en stund över :P kommer kanske va lite upp o ner den här helgen men ska iaf försöka me nått inlägg per dag. Och nån BILD på min bebis!! ;) hehe

ha de skönt!

Föresten! Nån som ska till Filipstad på marken "Oxhälja"' under helgen?

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback