Ja lever :D

haha har vart några stressiga dagar så när ja fått tid har ja bara velat sitta i soffan o mysa me mig själv :p
var ju hild o dundra vakt fred till lördag så de var highlife här hemma mellan dom och gaia. leker som aldrig förr o dundra o gaia förstår inte riktigt va ett nej nu räcker de är! så de blev till o hålla dem borta från varandra ganska mkt. fick "turas om" att sitta i buren så den andra kunde va ute.

men vi har haft de riktigt mysigt ändå, tycker om dessa hundar som om dom vore mina egna nästan! dom är för härliga, är bara lite synd att dundra är "född ivägen" som vi brukar kalla de :p hehe klumpigare hund får man leta efter ;p hehe

jenny, förstår det du går igenom, finns här dygnet runt, svarar ja inte i telen så vet du vart ja bor ;p hehe då får du komma o väcka mig :D haha
tyckte de var ganska kul heromdan när jenny, hild o dundra skulle komma hit. o ja hade naturligtvis somnat i soffan. o varken ja eller hun vakna när hon knacka och plinga på dörra!! tror fan ja ska kolla hörseln på oss båda;p haha

men nu har allt återgått till de normala, ja är arbetslös, har nerverna utanpå kroppen, knaprar mina tabletter, leker o lär gaia lite hyffs, sover så fort ja får chansen ;p, bakar o dolar här hemma, har bleve lite smått pedantisk tror ja ;p värsta hemma frun :D

nej imorgon måste ja faktist kasta mig upp lite tidigare o ringa läkarn. måste ordna me sjukskrivning, sköldkörtel test m.m och kolla upp mina handleder. misstänker nån sort rematiskvärk då både mormor o farmor har de och mitt återkommer varje år då det börjar bli kallt och sitter sedan i mer eller mindre tills värmen är tillbaka. känns inge skönt att man knappt kan hålla i något :'( o vill INTE bli sämre så nu ska de kollas upp!

nej hörni nu ska ja ta o göra iordning min tekopp som ja planerat att dricka den senaste timmen :P haha men imorgon lär ja nog va tillbaka som vanligt :)

hejhej!

Nöjd me uppdateringen Jenny? ;) enbart till dig! ;D hehe

Kommentera
Postat av: Jenny

SJÄLVKLART är ja nöjd ;-) men å andra sidan så vet ja juh allt redan :-( ne då.. För tillfället sitter ja o väntar på att du ska höra av dej så ja får kaffe me tilltugg!!!!!

Kyss på dej!

2008-09-16 @ 17:05:09
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback