Myspys i mitt hem!!

Älskar när de börjar mörkna på eftermiddan/kvällarna så ja kan tända mina älskade ljus!! finns inget vackrare än levande väldoftande ljus!! I Love It!!!! Så fort de bara går så springer ja runt me tändaren i varje rum ;p de kanske ni ser på dom 2 första bilderna där man ser himlen lite :) har inte hunnit bli spec mörkt men tände ljusen de skulle ja :D

Dessa är några skönheter och favoriter som pryder mitt hem



Ett nytillskott Ängeln genom att köpa denna skänker man pengar till barncancerfonden!!



Ljustrion! Så himla vacker i glas med frostad fot! i love it!



Oxå ett nytillskott. Min "Grenverk" aromabrännare, doftar helt underbart och är godis för ögat!!



Mina favorit karameller som ja visat förut, köpte förra hösten o kan verkligen inte tröttna på dem!



Och mina "Thailand-cylindrar" för pelarljus! Har också vägglampetter i samma serie som ska upp på väggen inom kort!

Allt detta kommer från Partylite där ja är konsult (även ljusen som är i ;p) så skulle du vara intresserad av att köpa något eller kanske veta hur du kan välja vad du vill gratis! så är det bara att höra av sig ;)

Har precis käkat lite mat, gjorde en korvgryta me pasta till, riktigt kryddigt o gott faktist ;)  o kollade på Top model, tyckte att rätt person åkte ut! Har aldrig förstått varför dom tog med henne från första början, hon har verkligen inget spec som klickar när man ser henne och sen så använde hon samma min hela tiden. Så jag grät inga tårar när hon fick gå ;)

Men nu så ska ja placera mig i soffan igen o fortsätta kolla på vem kan slå filip o fredrik,
Ha en mysig kväll!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback