frusen o trött..

ojaaaaa!! Vart ute me Jenny o stree lite me fölk, så nu är de GRUVLIGT kallt!!!!
Så ska göra iordning en tekopp o kolla klart på scrubs o sen ska ja sova sova sova!!! :)

Ja o Jenny tog förut en promenad över stan på typ 2 timmar.. o ja, tänk er hur många gånger vi gick fram o tillbaka då staden inte är stor ;p
Hild beslutade sig för o ge oss alla en gruppkram me kopplet (hon fick terrierrus på stan) och dron ett varv runt mig, sen Jenny o sen ett varv till runt oss.. så där stod vi.. två människor, två hundar som tog tillfället i akt för o busa/bråka lite..(Gaia & Dundra) och Hild som fortsatte o springa runt runt runt o trassla in oss alla ännu mer!! bra Hild, tack ;) haha
men de ordna sig iaf, utan några större bekymer, mer än skatt o garanterat en rolig syn!

Sen blev de te o åka te Jennys faster o kika på hennes yngsta hund som bleve beten av dessa 2 hybrider som rör sig i staden tillsammans med en vilsen människa i änden av kopplet!! *morr*
blir så störd på denna människa.. när ska han lära sig? .. tydligen för sent iaf!

o där hitta Jenny sin efterlängtade häst också! Ja ni läste rätt, en häst inomhus!!!!! :O i perfekt storlek och så billig i "drift" så tilloch me min ekonomi skulle klara av det...
tamtamtaraaaaaaaa!!
låt mig presentera, den optimala familjehästen:



tror vi blev helt sålda båda två!!
här har ni föräldrar lörsningen när era barn tjatar om en häst ;)

jaja nu ska ja flytta mig te köket o fixa mitt te..

puss o kläm ;)

Kommentera
Postat av: Sanna

Haha, men de var ju ett "skäck" skämt med Gaia =) hehe.



Jo fy fasiken dumma Sandra =)

2009-04-02 @ 08:14:21
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jävlar va vacker!!! ME LIKE!!

2009-04-02 @ 22:21:02
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback