God morgon!

Har börjat uppskatta att vakna upp o solen skiner vackert o varmt på utsidan! Så härligt!
Tröttheten lätar betydligt o man ser på livet ur den glada vinkeln! :D

Gaia är inne på 8:de dagen i löp nu.. o riktigt social måste ja säga att hon är :S NOT!
Fick hon bestämma så behövde hon inte ens gå ut! Är en HELT annorlunda hund ja har här hemma!
Från att allt ska gå i 560 har de stannat upp till....0 :O
Hon sover, sover, solar lite me mig på balkongen, sover, äter, sover, går ut, sover, sover, sover, går ut, sover, sover, sover, solar me mig, sover, sover, äter, sover, går ut..... ja ni förstår hur ja menar!

Så de börjar nästan o bli lite tråkigt här hemma ;p så lugnt o fint så ;p men e ju synd om grisen! ja vet ju hur ja kan må under min "period", så tkr de e synd att hon inte kan säga om hon har ont osv.. kan ju ligga o bara börja pipa o baken är svullen till sprickstorlek så konstigt vore de ju inte...

så trodde aldrig ja skulle säga detta, men, ja vill ha mitt odjur tillbaka!! :D så nu väntar vi o hoppas att de snart e över!

älsk o Gaia va på kursen igår.. de var väl ingen spec hit för nån atav dem ;p o tydligen så blev de inte bättre när Gaia hörde mig prata med "min grupp". Då ville grisen bara te mig o kolla läget :) Så nu dels för att vi är så många i gruppen o sen även för älsks skull så kommer dem att byta grupp :) (så inte älsk kan skylla på mig när Gaia inte hör ;) ) hehe nejdå, men tror de blir bättre för dem.. inga människor som Gaia känner som e i vägen! måste ju börja nån stans för dem, hon lyssnar ju fruktansvärt bra på älsk innomhus, men ute, så är de lite si o så.. så för deras skull är de bättre o binda de träningsbandet utan störningar som mig först o främst ;p

idag tänkte vi gå runt färnsjön.. men Jenny skulle städa (vilket ja me e i behov utav ;p) o sen ska hon iväg o fira sin kusin, så vi skippar de.. funderar lite på om ja ska gå själv.. MEN ;p ja gillar ordet medn :D
de är ju såååååååå långt ;p spec o gå själv!! o nu när Gaia inte är i sitt esse heller så vet ja inte riktigt.. får fundera lite..
annars kan man ju alltid ta Eriksberg eller någe..

men nu iaf så blir de te o fixa te sig litte o gå över te gummsan på kaffe =)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback