Hemma igen

O ja e sååå trött.. o hungrig!!
Så ska ta mig en tekopp o nån smörgås, ge Gaia mat, ta ut henne o kissa o sen blir de sänga :)
skulle behöva duscha men de tar ja nog när ja vaknar.. annars blir ja väl bara pigg igen.

nu e ja anmäld te Tånga Hed me =) de gick o efteranmäla så de ordna ja förut när ja kom hem från kursen..
iam back in the game ;p
ja gillar när saker ordnar sig såhär!!

stadsträningen gick super för deltagarna idag! alla är verkligen super duktiga!!
önskar att min hund också kunde sköta sig på stan :S men de känns som de är väääääääldigt långt kvar te dess!

annars idag så har ja suttit ute på balkongen 70% av dagen. Var så härligt, Gaia satt me mig där ute o höll mig sällskap o även hon njöt av solen..
var så mysigt när ja börja dan me o göra sent balkongbordet o sen blev de frukost o en tidning där ute.. var riktig sommarvarning!!! när till o me älsk kom ut o gjorde mig sällskap me en kaffemugg när han vaknat då är de illa!!! han har inte vart där ute sen förra sommarn ;p

nej nu ska ja lätta på röva o göra iordning teét. hörs imorgon!

Kommentera
Postat av: ernst

fina hundar,fast jag älska mest den vänstra,hadde en sån hund för25 år sen

2009-04-08 @ 02:44:46
URL: http://metrobloggen.se/ernst
Postat av: ewa

Vilken tur att du har en uppfödare som vet hur du ska göra ;)

2009-04-11 @ 10:33:04
URL: http://amstaffarna.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback