My face hurt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uuuuuuuuja!! jätte röd o fin e ja me.. :'( så fick bli en ordentlig ansiktsrengörning o sen sitta ute på balkongen o svalka huden ett bra tag.. Varför? ja vill kunna använda andra produkter än ACO:s oparfymerade till mitt ansikte :'(
dom ja testa idag gick tydligen INTE iaf :'(
är röd som en kräfta, det svider/bränner/sticker, stramar och kliar någe fruktansvärt! så ska bli spännande o se hur ja ser ut imorgon.. Gumman, nästa gång vill ja testa någon annan produkt/märke :)

blir så trött.. men men e väl så o ha hud som en öken..

är lite små hungrig så ska ta mig en tekopp o nån smörgås o mysa me mig själv tänkte ja :)
älsk jobbar ju natt så honom kan ja ju bara drömma om att myspysa me :'(
är riktigt synd om mig ju! O värre blir de.. Ska tydligen gå runt färnsjön imorgon :S good luck charlotte!
kommer sluta me att hundarna får träna lite WP o dra mig hem ;p hehe

just ja, har ju en vääääääääldans stor o god godispåse som väntar på mig me.. den måste de ju ätas lite ur innan ja lägger mig =) får ju inte stå o bli gamalt ;)

annars idag har ja städat/skurat badrummet efter att älsk bestämde sig för o duscha hela rummet :(
eller ja, han upptäckte inte att de bleve fel på munstycket så de spruta vatten överallt.. var fan tillome vatten i badrumsskåp lampan hur fan de har gått till... men men då va de storstädat iaf :)
sen bar de av o handla lite o sen te mor o fika.. var mkt gottit men sen blev de bråttom för ja skulle te gumms på hudvårdsparty.... riktigt trevligt!

nej får se om de blir nån mer rad idag, annars hörs vi imorgon om ja lever :)




PAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!! :'(



More paaaaaaaiiiiiin!!!

och slutligen.... Låt mig presentera... damdadaram..... SHREK - träskmonstret =D



kastar me en snosbild på gaia från igår me =)



Kommentera
Postat av: Jenny

Va då Shrek??? TACK för den du!! :'(

2009-04-07 @ 22:17:56
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback